top of page

GARANTIE

Artikel 11: Herroepingsrecht | Garantie | Klachten

11.1 Herroepingsrecht

Uitsluiting herroepingsrecht Het dient aangestipt dat de goederen die door opdrachtnemer aangeleverd worden, uniek en specifiek zijn. Omwille hiervan kan de opdrachtgever geen gebruik maken van de herroepingstermijn van 14 dagen voorzien in het Wetboek Economisch Recht boek IV artikelen [Zie specifiek artikel 53 WET boek VI]
 

11.2 Garantie

Garantie op de geleverde zaken van de opdrachtnemer zijn uitdrukkelijk uitgesloten: normale slijtage, daaronder begrepen geleidelijke verkleuring, verkrijting, en glansvermindering. Iedere vorm van schade ontstaan bij het aanbrengen van zelfklevende materialen, schade, onzorgvuldig gebruik, transport of andere aangebrachte veranderingen door de opdrachtgever. De opdrachtnemer garandeert de deugdelijkheid van de constructie van geleverde zaken of werken voor de duur van maximaal drie maanden na aflevering, doch nimmer verder strekkend dan de aan de opdrachtnemer zelf door diens toeleverancier verstrekte garantie. De garantie voor door de opdrachtnemer geleverde, maar door anderen vervaardigde zaken, omvat uitsluitend de door deze anderen aan de opdrachtnemer verleende garantie. Met betrekking tot garantie geldt uitsluitend het hier gestelde, behoudens voor zover tussen de opdrachtgever en de opdrachtnemer schriftelijk (waaronder begrepen per e-mail) anders is overeengekomen.
 

11.3 Klachten

Indien u een klacht heeft over een geleverde bestelling, dient u deze binnen 3 werkdagen na uitvoering schriftelijk te melden via info@apdreclame.be.
 

📌 Belangrijke voorwaarden:

  • Klachten die na deze termijn worden ingediend, worden automatisch als verworpen beschouwd.

  • Een klacht schort de betalingsverplichting niet op.

  • Bij een gerechtvaardigde klacht kan APD Reclame | Amazing PrintDesign kiezen tussen:
    ✔️ Aanpassing van het factuurbedrag.
    ✔️ Verbetering of heruitvoering van de afgekeurde werkzaamheden.
    ✔️ Vervanging of reparatie van het beschadigde onderdeel van de geleverde producten.
     

11.4 Retourneren bij gebreken

Indien een product een fabricagefout vertoont, kan APD Reclame | Amazing PrintDesign het product laten ophalen voor verder onderzoek.

📌 Retourvoorwaarden:
✔️ Indien APD Reclame het gebrek erkent, worden de transportkosten door ons vergoed.

❌ Indien de klant ongevraagd het product retourneert, zijn de transportkosten altijd voor rekening van de klant, ongeacht of de klacht naderhand gegrond blijkt.
 

Heeft u vragen over onze garantie- en klachtenprocedure? Neem gerust contact op met ons team:

📞 Telefoon: +32 471 10 23 60
✉️ E-mail: info@apdreclame.be

bottom of page