Garantie
ARTIKEL 11: “HERROEPINGSRECHT | GARANTIE | KLACHTEN”:
​
11.1 Herroepingsrecht:
Uitsluiting herroepingsrecht Het dient aangestipt dat de goederen die door opdrachtnemer aangeleverd worden, uniek en specifiek zijn. Omwille hiervan kan de opdrachtgever geen gebruik maken van de herroepingstermijn van 14 dagen voorzien in het Wetboek Economisch Recht boek IV artikelen [Zie specifiek artikel 53 WET boek VI]
11.2 Garantie:
Garantie op de geleverde zaken van de opdrachtnemer zijn uitdrukkelijk uitgesloten: normale slijtage, daaronder begrepen geleidelijke verkleuring, verkrijting, en glansvermindering. Iedere vorm van schade ontstaan bij het aanbrengen van zelfklevende materialen, schade, onzorgvuldig gebruik, transport of andere aangebrachte veranderingen door de opdrachtgever. De opdrachtnemer garandeert de deugdelijkheid van de constructie van geleverde zaken of werken voor de duur van maximaal drie maanden na aflevering, doch nimmer verder strekkend dan de aan de opdrachtnemer zelf door diens toeleverancier verstrekte garantie. De garantie voor door de opdrachtnemer geleverde, maar door anderen vervaardigde zaken, omvat uitsluitend de door deze anderen aan de opdrachtnemer verleende garantie. Met betrekking tot garantie geldt uitsluitend het hier gestelde, behoudens voor zover tussen de opdrachtgever en de opdrachtnemer schriftelijk (waaronder begrepen per e-mail) anders is overeengekomen.
11.3 Klachten:
De opdrachtgever moet een klacht met betrekking de opdracht melden binnen de 3 werkdagen na uitvoering met een schriftelijke wijze naar orders@apdreclame.be. Na de termijn van 3 werkdagen zal iedere laattijdige klacht automatisch als verworpen worden beschouwd. Een klacht schort in geen geval de betalingsverplichting van de opdrachtgever. In geval van een gerechtvaardigde klacht mag de opdrachtnemer, voor zover wettelijk toegestaan, kiezen tussen een aanpassing van het factuurbedrag, het verbeteren of opnieuw verrichten van de afgekeurde werkzaamheden. De vervanging of aanpassing van het gebrekkig of beschadigd deel van de geleverde zaken.
​
11.4 Retour gebreken:
APD Reclame zal het gebrek aanvaarden en de producten laten ophalen voor verder onderzoek. Het betreffende drukwerk komt retour. De vervoerskosten zijn dan voor rekening van APD Reclame. Indien de Klant ongevraagd het drukwerk retour stuurt zijn de vervoerskosten voor de rekening van de klant. Ongeacht of de reclamatie naderhand terecht bleek.
​