top of page

Veelgestelde vragen

ALGEMEEN: 

​

Wat is jullie adres ?
APD Reclame heeft als hoofdzetel: APD Reclame – Duffelsesteenweg 257 – 2550 Kontich.  
Wij vragen u steeds een afspraak te maken op het telefoonnummer: +32471102360.  
Onze hoofdzetel is niet standaard ons bezoek adres. 
 
Wat zijn jullie openingsuren ?

Wij zijn geopend maandag t.e.m Vrijdag 10:00u tot 12:30u & 13:30u tot 18:00u 
Zaterdag (enkel op afspraak) Zondag & Feestdagen Gesloten. 

​

Wat zijn jullie E-mail adressen ?

Vragen / informatie: info@apdreclame.be 
Bestellingen: orders@apdreclame.be 
Ontwerp: ontwerp@apdreclame.be  

 
Offerte / Informatie:

U kan een offerte aanvragen per mail, dit kan door te mailen naar info@apdreclame.be  
Wij zullen uw aanvraag spoedig mogelijk beantwoorden, mochten wij extra informatie nodig hebben over uw aanvraag nemen wij telefonisch contact met u op. Prijsopgave worden steeds per mail gestuurd. 
 
Ontwerp / Design gesprek ?

Wenst u een gesprek omtrent uw ontwerp / bestelling is dit mogelijk, u kan hiervoor bellen op het nummer: +32471102360  

Komen jullie opmeten voor een offerte ? 

Het is mogelijk dat wij komen meten voor een offerte op maat of u de juiste prijs te geven. 
Voor deze service rekenen wij de verplaatsingskosten aan, en een werkuur. 
Hierop word ook besproken welke materialen we gebruiken, en bespreken we het ontwerp dat u wenst. 
U ontvangt hiervoor een factuur, na de bespreken de dag zelf. Deze moet Cash voldaan worden. 
 
 
BESTELLINGEN: 

​

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen ?
Na het goedkeuren van de offerte krijgt u standaard de bestelbon, wij gaan dan aan de slag met je ontwerp. 
op de bestelbon vindt u het voorschot dat betaald moet worden voor de producten in productie gaan. 
Zolang wij het voorschot of de totale som niet hebben ontvangen, gaat de productie niet van start, hiermee kan ook de afgesproken leveringstermijn opschuiven. Zonder schriftelijk akkoord gaat de bestelling ook niet in productie. 


Kan ik mijn bestelling of ontwerp nog wijzigen na bevestiging van productie ? 
Indien uw bestelling reeds geplaatst en goedgekeurd is, is het niet van zelfsprekend dat hier eventueel nog wijzigingen kunnen worden aangebracht. Indien u toch nog een wijziging wenst door te geven, kan u best contact nemen met onze klantendienst (tel.: +32(0)471102360) dan kunnen we eventueel bekijken wat nog mogelijk is. 
Indien de productie reeds gestart is op de bestelling kan deze helaas niet meer worden aangepast. 

 

Kan ik mijn product sneller hebben dan de standaard productie ?
Standaard is onze productie termijn 8 werkdagen, dit op een groot deel van onze producten. 
Wenst u het product toch sneller kan u contact nemen met onze klantendienst zij kunnen bekijken of uw gewenst product eventueel sneller kan geleverd worden. Hierop worden extra kosten aangerekend, deze zijn verschillend per product categorie. De productie dagen zijn dan (6 werkdagen, 5 werkdagen, 3 werkdagen, of 2 werkdagen) 
De Express levering / ophaling kan enkel gegarandeerd worden indien wij over een printklaar bestand beschikken. En na akkoord van het Design

voorbeeld.  

 

​

ONTWERP OP MAAT / AANLEVEREN VAN EIGEN ONTWERP: 

 

Ik heb geen ontwerp / design maken jullie één voor mij ?

APD Reclame heeft een design service op maat, wij maken uw ontwerpen op maat naar jouw wens ! 
Voor onze Ontwerp / Design service kan u contact nemen met ons design team op het nummer: +32(0)471102360 
 
Wat is de prijs voor een ontwerp / design ?

We rekenen een standaard prijs aan per ontwerp / design, deze is afhankelijk van de omvang van het project. In deze prijs zit standaard 1 ontwerp per product, met één aanpassingen op het design.  
Indien u na het voorbeeld nog een aanpassing wenst zullen wij deze aanrekenen aan € 25,00 incl btw per 15 min. Dit om oneindige aanpassingen te vermijden. 

 

Moet ik betalen voor een ontwerp / design ?

Helaas moet u betalen indien u een ontwerp / design laat maken, deze kosten zijn de werkuren die worden aangerekend dat wij aan uw project zijn bezig geweest.  
Deze prijs omvat: werkuren, opstartkosten, afbeeldingen. 
 
Ik heb een ontwerp / design kan ik deze aanleveren ? 
U kan uw eigen ontwerp / design laten printen bij APD Reclame.  
Dit bestand vragen we steeds printklaar te maken en aan te leveren via: ontwerp@apdreclame.be  
U kan ook de aanlever specificaties terug vinden bij elke product of kan u vragen bij onze klantendienst. 
 
Controleren jullie mijn bestand voor productie ?
Wij kunnen uw bestand controleren voor productie of dit voldoet aan de eisen van een printklaar bestand. 
Indien we alle benodigde afbeeldingen, letterfont, achtergronden beschikken kunnen we dit zelf aanpassen voor de productie. 
 
Hiervoor rekenen we standaard bedrag aan van € 35 incl btw. 

 

Hoe kan ik mijn printklaar bestand aanleveren ? 
Je kant best je printklaar bestand aanleveren via www.transferxl.com stuur je bestand naar: ontwerp@apdreclame.be . Vermeld zeker over welke bestelling dit gaat, of de eventuele bestelbonnummer. 

 


LEVERINGEN / MONTEREN VAN MIJN PRODUCTEN: 

 

Wanneer word mijn bestelling geleverd ? 
Bij het bestellen van uw product geven wij een verwachte leveringsdatum, Dit is de datum wanneer uw product zal klaar zijn. Opgelet: Indien u pas later akkoord heeft gegeven op uw design voorbeeld of indien u pas later het drukklare ontwerp / design heeft doorgestuurd, gaat ook de levertermijn pas vanaf dan in. 
 
Kan ik het bezorgadres van mijn bestelling nog wijzigen ?

Je kan het bezorgadres steeds aanpassen zolang je pakket nog niet is verstuurd. Hiervoor neemt u best contact met onze klantendienst. 
 
Kan ik een bestelling laten leveren op verschillende adressen ?

Het is niet mogelijk producten uit eenzelfde bestelling te splitsen en laten leveren op meerdere adressen.  
Deze bestelling splitst u beter op in aparte bestellingen met apart bezorgadres. 

 

Kan ik een product retourneren ?

Uitsluiting herroepingsrecht Het dient aangestipt dat de goederen die door opdrachtnemer aangeleverd worden, uniek en specifiek zijn. Omwille hiervan kan de opdrachtgever geen gebruik maken van de herroepingstermijn van 14 dagen voorzien in het Wetboek Economisch Recht boek IV artikelen [Zie specifiek artikel 53 WET boek VI] 

​

​

BETALING VAN MIJN BESTELLING: 

 

Hoe betaal ik mijn bestelling ?
Voor het product in productie gaat moet er een voorschot worden betaald. Vanaf wij het voorschot hebben ontvangen gaat deze bestelling in productie. Is je product klaar en u koos voor plaatsing moet het rest bedrag cash of met mobile betaling voldaan worden na de plaatsing. 
 
Koos u voor het product verzenden met B-Post / DHL / PostNL / GLS, dan moet de totale som voldaan zijn voor verzending.  
 
Wanneer krijg ik mijn factuur ? 
Je krijgt een factuur indien de bestelling volledig compleet is en klaar voor uitlevering of afhaling. 
De facturen worden steeds per mail en via whatsapp gezonden. 

Mijn factuur gegevens zijn niet correct kan ik deze wijzigen ? 
 
Indien je factuur gegevens foutief zijn, of je factuur is niet correct neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst Tel.: +32(0)471102360 

 

​

MONTAGE / PLAATSING

 

Bieden jullie ook montage / plaatsing aan?
U kan bij ons zeker terecht voor montage van uw product. Dit kan u aangeven tijdens de bestelling van je product. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om een datum vast te leggen voor de plaatsing van uw reclameproduct. Heeft u een product besteld en geleverd gekregen en u wenst alsnog plaatsing kan u telefonisch contact opnemen met onze klantendienst of mailen naar info@apdreclame.be 

bottom of page